Castell de l'Olla

• 10.08.2024
  • Villa Gadea | Playa de l'Olla de Altea
  • Gratis

El Castell de l’Olla, que se celebra el dissabte més proper a la festivitat de Sant Llorenç, s’ha convertit al llarg dels anys en un espectacle piromusical molt reconegut i lloat. Aconsegueix citar més de 50.000 persones, a les quals delectar amb un esclat de llum, pólvora i música, ja que l’espectacle també inclou altres actes culturals com dansa, exposicions i molt més.

Aquesta festa, que és molt més que uns focs artificials, té lloc al mar Mediterrani que banya Altea. Des d’una plataforma es llança el Castell de l’Olla, i això fa que neixi de la mar mateix, reflectint-ho en l’aigua i augmentant la seva màgia.

Aquesta meravella alteana compta amb més de 30 anys d’història, i cada vegada més, uneix diferents embarcacions a la badia d’Altea per a poder contemplar l’espectacle piromusical en tot el seu esplendor.

Información de interés

El Castell de l’Olla està reconegut amb la distinció del premi al Mèrit Turístic, en la categoria d’or de l’edició de 1999, atorgat pel Patronat Provincial de Turisme de la Costa Blanca i en 2007, declarat Festa d’Interès Turístic de la Comunitat per la Generalitat Valenciana.

Villa Gadea | Playa de l'Olla de Altea
Playa de l'olla, SN