Dia de l'Esport 2024

• 13.09.2024
  • Pabellón Maisa Lloret | La Vila Joiosa
  • Gratis

La regidoria d'Esports organitzarà el Dia d'Esport el proper divendres 13 de setembre. La jornada de convivència, que se celebrarà al poliesportiu Maisa Lloret, comptarà amb la participació de tots els clubs esportius de la Vila Joiosa.

L'esdeveniment, obert a públic de totes les edats, arrencarà a les 19.00 hores i s'oferiran exhibicions de totes les modalitats que practiquen els clubs esportius del municipi. Els participants gaudiran de les diferents activitats que prepararan els clubs, per la qual cosa podran practicar diverses disciplines esportives en un mateix recinte. L'esdeveniment finalitzarà amb l'organització d'un tercer temps com a convivència entre els assistents i els representants dels clubs esportius.

Información de interés

Els participants hauran d'inscriure's fins el dia 4 de setembre a través d'un formulari, disponible a les xarxes socials i al web de l'Ajuntament de la Vila Joiosa, i aconseguiran una samarreta commemorativa oferida per la regidoria d'Esports.

Lugar de celebración del evento

Pabellón Maisa Lloret | La Vila Joiosa
CV-770 , 28