Setmana de l'Arròs

• Desde el 18/10/2024 al 27/10/2024
  • Parque "La Barbera"- La Vila Joisosa
  • Desde 35,00 €

Arriba una nova edició de La Setmana de l’Arròs, que enguany se celebrarà del 18 al 27 d’octubre. 10 restaurants participen en estes jornades gastronòmiques on el plat principal dels seus menús és l'arròs. Els restaurants participants són Llar del Pescador, Ca Marta, Pòsit, Taverna Tres14 by Pinet, El Trèbol, Made, DRoca, Nàutic, Cabannon by Samoki i Kyomu Izakaya. En aquesta edició tots els restaurants ofereixen un menú de 35 euros.

Información de interés

L'edil de Comerç i Turisme, Rosa Llorca, explica que “esta és una de les activitats que s'engloben dins de la Vila Gastronòmica amb què volem potenciar l'excel·lent oferta gastronòmica dels restaurants del municipi i incentivar una demanda provincial, igual que pretenem amb la presència de la recent fira Alicante Gastronòmica, on els cedim l'estand de l'Ajuntament de la Vila Joiosa perquè presenten les seues propostes culinàries al públic i als experts”. Rosa també ha avançat que estan preparant La Xocolatíssima, les jornades en què el xocolate i les indústries xocolateres seran les protagonistes tindran lloc al mes de novembre.

Lugar de celebración del evento

Parque "La Barbera"- La Vila Joisosa
Parque "La Barbera"